Ο αρωματισμός χώρων είναι η νέα τάση στον κλαδο της φιλοξενίας, στην εστίαση και τον τουρισμό. Είναι γεγονός ότι τα ξενοδοχεία επικεντρώνονται περισσότερο από ποτέ στην διαμόρφωση μιας ολοκληρωμένης ε
Σε έναν άκρως ανταγωνιστικό κλάδο, όπως ο ξενοδοχειακός, το Scent Marketing φαίνεται ότι έχει ουσιαστική εφαρμογή, με πολλαπλά οφέλη για τους επιχειρηματίες. Η Αθανασία Δασκάλου, Key Account Manager τ
Η αίσθηση της όσφρησης λειτουργεί υποσυνείδητα και βοηθά τον καταναλωτή να αποφασίζει με την καρδιά του περισσότερο, παρά με το μυαλό του. Η δημιουργία συναισθημάτων μπορεί να φέρει πραγματικά κοντά κ
Συνδυάζουμε χαρακτηριστικά του χώρου, του κοινού που απευθύνεται και των στόχων που θέτει κάθε μάρκα, προκειμένου να δημιουργήσουμε στοχευμένα το άρωμα που θα εκφράζει την ίδια τη μάρκα. Κάθε άρωμα
Το Scent Marketing είναι η μελέτη, η ανάλυση, η διάγνωση και η εφαρμογή του κατάλληλου πολυσύνθετου αρώματος, το οποίο ενισχύει το συναισθηματικό δέσιμο των καταναλωτών με τη μάρκα.Το Scent Marketing
Μελέτες αποδεικνύουν ότι τα στοχευμένα πολυσύνθετα αρώματα προδιαθέτουν θετικά την αγοραστική απόφαση: Το 84% του κοινού αποδείχθηκε πιθανότερο να αγοράσει, ή να του αρέσουν περισσότερο τα προϊόντα