13 Ιούλ Lindos Hotels | Ενισχύοντας το Hotel Experience
Lindos Hotels | Scent Branding Case Study
H Megasystems δημιούργησε για τον Όμιλο Lindos Hotels το Άρωμα Υπογραφής, το οποίο εφαρμόστηκε σε όλα τα ξενοδοχεία του Ομίλου, Gennadi Grand Resort & Spa, Lindos Grand Resort & Spa, Lindos Imperial Resort & Spa, Lindos Royal Resort & Spa και Lindos Village Resort and Spa.
Κυρίαρχος στόχος της ένταξης του αρώματος υπογραφής στην επικοινωνιακή στρατηγική του Lindos Hotels ήταν η ενίσχυση του Ηotel Εxperience σε όλα τα καταλύματα του Ομίλου.
Η Στρατηγική & μεθοδολογία δημιουργίας του Signature Scent
Το Signature Scent του Ομίλου Lindos Hotels είναι βασισμένο στα brand values του Ομίλου και το Hotel Concept των 5 luxury ξενοδοχείων – Gennadi Grand Resort & Spa, Lindos Grand Resort & Spa, Lindos Imperial Resort & Spa, Lindos Royal Resort & Spa και Lindos Village Resort and Spa – που ανήκουν σε αυτόν, και τα οποία αναλύθηκαν στο αρχικό Scent Brief.
Το άρωμα υπογραφή του ομίλου Lindos Hotels αντιπροσωπεύει τις αξίες, τους στόχους και την ιστορία του.
To Signature Scent
Φύση – Φιλοξενία – Ευ ζην και έντονα στοιχεία από Ελλάδα είναι το άρωμα και των πέντε ξενοδοχείων.
Φρέσκες νότες εσπεριδοειδών και λευκών λουλουδιών σε συνδυασμό με βανίλια, κέδρο και κεχριμπάρι, αναδεικνύουν την ατμόσφαιρα χαλάρωσης στα ξενοδοχεία και αναβαθμίζουν την ποιότητα διαμονής.
Κάθε συστατικό κατέχει το δικό του αποκλειστικό ρόλο μέσα στο υπέροχο άρωμα υπογραφής που δημιουργήσαμε για τον Όμιλο Lindos Hotels.
Εσπεριδοειδή – Ελλάδα
Πικάντικες νότες – Φιλοξενία
Φρούτα – Ευ ζην
Λουλούδια – Ρομαντισμός
Μόσχος –Δημιουργικότητα
Ξυλώδη νότες – Φύση
Κεχριμπάρι – Κομψότητα
Το Success Story
Η ανάδειξη της προσωπικότητας του Ομίλου Lindos Hotels έρχεται μέσα από το άρωμα υπογραφής που έχει επιλέξει για όλα τα ξενοδοχεία.
Το νέο περιβάλλον των ξενοδοχείων έχει αναβαθμιστεί και στοχεύει περισσότερο στη φιλοξενία, το ευ ζην και τη γεύση από Ελλάδα.